Wednesday, March 2, 2011

Penyatuan semula .. keluarga tercinta dan Teluk Intan

AlhamduliLlah,
Seperti yang dirancangkan, ia berjalan dengan baik dengan kehendakNya jua.  Minggu ini saya telah berada di Teluk Intan bersama keluarga tercinta.  Isteriku sedang bekerja di PAPN Teluk Intan, anak-anakku bersekolah berhampiran di tempat isteriku bekerja dan aku sedang mencari kerja yang sesuai dengan keadaan sekarang.  Mungkin aku terlalu strategis, aku perlu lebih banyak maklumat tentang Teluk Intan yang telah 22 tahun aku tinggalkan.  Pembangunan Teluk Intan berlainan sekali dari dua dekad yang lepas.  Sekolah yang pernah aku diami seperti jauh terperosok di celah-celah bangunan-bangunan yang gah.  Aku ter'culture shock' apabila aku mengelilingi bandar ini (dua puluh tahun lepas hanya dikenali sebagai pekan).  Adakah aku perlu redah atau berstrategi? Aku perlu leboh maklumat lagi.  Teluk Intan, here we go!!!!!! I'm coming.....

No comments:

Post a Comment